festivalen

25.50
vill verkligen inte att det skulle bli såhär. men antog att det skulle
det ändon någon gång .. får väl hoppas att det inte
blir som du vill. :/

nu är festivalen slut och det tycker jag är tråkigt!
har haft det mycket roligt med louise&steffi både torsdagen och fredan.
torsdes så skulle vi inte dricka men det blev de ändon.. var i lite olika öltält,
sen blev det även hamnpaviljongen också. träffade många av brossans & hans tjejs
kompisar, trevligt trevligt .. dom är för goa :) sedan blev det
taxi hem vid 3.00 något med micke, jocke & kenny.
på fredagen så orkade jag inte dra och förfesta hos jocke med louise
och steffi så jag var hos min bror och dom istället. en jävla heting där alltså,
& det höll även jessica med mig om .. för hon kom ju också sen ;)
fick även en god drink av hetingen, man tackar för den :D haha ..
sen tog vi bussen ner 22.35 till stan, träffade sussi på busshållsplatsen på
rosengården. hon är bara för söt, synd att man har tappat kontakten
med henne, var ju alltid innan i 4-6 typ. men vi ska träffas nu någon
dag snart också.. gamla ligan typ (: iaf, skulle möta louise och steffi utanför snaps
men där hittade vi inte dom&dom hittade inte ss ;p men träffade dom sen
efter sådär 20 min :} kommer inte ihåg vart vi gick då, tror ett öltält. sen
blev det hamnpaviljongen. men jessica dissade oss, hon
stack och mötte upp några andra .. vet inte vet, hon bara försvann ;p
sen igår så skulle man jobba nere på tivolit 16-19 men så blev det lite knas så
jag behövde inte .. mycket skönt, men helt onödigt att man kom ner ;/ skit stressad
och allt för passade isaac, nathalie & elias innan det. men käkade med
daddy på stan och tog 2 cider med han och sådär. mötte sen mina brödrar
och dom, joinade dom nere på tivolit och sådär. ungarna ville ju såklart åka.
skulle hängt med till isabelle med martina & förfestat där men blev cp där också.
så stack hem & gjorde vi mig och så sen mötte upp dom istan vid 22.45 kanske.  :)
trevligt att träffa svalöv barnen igen! (:
sen bar det av till öltältet vid käran, dansade, drack och sådär ..
sen skulle vi in på hampaviljongen men så kom inte en person in men jag, isabelle & ellen
stannade och tog en öl sen mötte upp sen. sen bar det av in på schlager tältet
där jag fick syn på louise :D trevligt trevligt .. men såklart så var steffi försvunnen
typ, så fick aldrig träffat henne :( där stängde dom ju redan
01.00 så jag, martina, alexander & mange stack vidare in åå hamnpaviljongen.
jonathan skulle också med men han försvann visst ;p märkte vi sen.
sen tog vi bussen hem 02.09, lite tråkigt .. men det fick bli det, skulle jobba
idag och martina skulle till öland på praktik och sådär vid 12 idag.
fast jag drog aldrig till mitt jobb, var fööör trött när jag vaknade :/ så ringde och
sjukanmälde mig. lite dumt jag vet, men orkade verkligen inte ;p
så gick och la mig igen och vaknade väl sådär 3 timmar efter :D
sen hela dagen idag har jag bara varit hos min bror och sådär, bara
tagit det allmänt lugnt :) sitter hemma nu och klockan är 22.54 ;p

ha de bra allihopa som läser ;p inte så intressant blogg men har inget annat
för mig just nu ;p måste ju ha något att göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback