orka rubrik?


äntligen sommarlov :) riktigt skönt är de. jävligt tur med vädret har man också, iaf än så länge .. varit lite dåligt från & till nu på sista tiden, men det är rätt skönt d också x) kommer tjäna goa pengar denna sommaren, eller har redan tjänat 5800:- på 3 veckor .. var tränare på en fotbolls skola sen hjälpte till på ett sånt "klubbhus" där man inte fick göra ett skit, satt i solen, spelade fotboll & sådär. oskönt jobb eller hur?! :D sen nu har man kiosk jobbet kvar .. jobbar nästan varje dag när det är fint väder. fast det är bara  timmar per dag ungefär så det är prima skinka. inte som kimpa som jobbar sådär 8-12 timmar per dag. skulle jag aldrig orkat! inte mycket lov då ju, fast riktigt mycket pengar däremot :):)
iallafall, louise fyllde år i torsdes .. hon hade ferre i fredes, det va skit kul gumman :) tog bussen ner 01.30 tror jag klockan va och mötte markus, waZZa och calle. va hemma sen hos markus vid 4 tror jag den va, sov där & sådär.

sen ihelgen fotboll, va med markus sen vet jag inte mer jag  har gjort? jobbat & träffat anna och david också. var i malmö, kom hem igår .. åkte med martina, isabelle & mange. stack till kim, han passade sin syrras hus .. så ferre där & sådär. trevligt attträffa allt folk :) utom ödlan, va rädd för den ;p äcklig som fan, riktigt stor va den! iaf, sen idag har jag varit istan & lite sånt. sen kalas ute i mörarp hos martina :) hon fyllde 18 .. igår blir de då ju, den 12 juli :) alla blir stora flickor nu ;) mycket trevligt där ute :D träffade louise bebe sen och stack ner till stranden och mötte david, anna & mmed och lite annat folk. trevligt där med, men kallt i sanden som fan ;o frös om mina fötter ;p kom hem vid 00.30 kanske. soft dag idagens! :)
& på fedag blire utgång för min, jessicas, martinas & louise del ;) vi ska ha de så jävla skoj ;) hoppas att david också joinar faktiskt :D  tror nog jessias pojkvän också joinar, inte en aning :} iaf, vi ska och kommer ha de roligt ;) hoppas man stöter på en viss person också ;};}

ha de bra alla snokaaaare xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback