;p

hej allihopa!  :D
sitter här i mitt ensamma & tråkiga rum och klockan är 23.49.
precis krängt i mig 2 mackor, och innan det en dusch. slutade jobba 22.00
idag, brukar inte ha öppet så sent, men hade det idag bara för det var
Kul i Juuli som det heter .. typ underhållning, sjunger & sånt dära ;p
så ligger ju kiosken precis där, så vi tjänar mycket på att ha den
öppen. riktigt mycket folk idag, skit jobbigt också. köööö hela tiden,
kunde inte sitta ner på sådär 4 timmar! -_-
kan berätta att det var jobbigt. sen kom ju sebbe, adi, eva (davids mamma & syskon )
 + sandra&edvin ( annas syster & systerson ) så fick ju
bjuda som på glass :D sen en gammal lärare var där också,
men hon bjöd jag dock ej. bara G av henne i betyget!! KÄRRING!
jag och elaine var ju alltid där&gjorde alla uppgifter + det bästa
arbetet ;) ( hahah skämtet eller vadå? )

iallafall, sen ringde jag david och skulle se vart dom va,
hoppades på älskade rosengården .. men nej, såklart inte! :(
dom var hos andrea i stan .. frågade om jag ville komma,
men jag orkade inte. så cyklade hem istället :D nu sitter jag
och nördar mig på msn och snackar med waZZa, linus & calleboy. :D
var också innan på brossans gård och hälsade på dom och
tog en öl med dom där. bertil ( min brors granne typ ) satt där och
snackade om alla sina tjejer han skulle träffa och
hade träffat .. och alla var sådär thailändare, kines eller något
annat .. haha skit kul att sitta och lyssna på han, han var ju inte liiiite drunk ;p
sen upp och snackade om lördag, ska vara barnvakt då. :}
dom ska på bröllop, så blir en ferre där hos min bror sen maybe ;)
eller kallar väl dit lite folk, dricka eller ilm eller något sånt ^
skit tråkigt att sitta där själv ju. ;/

och nu ska jag skicka ett sms från calle till en tjej, sååå
underbar&snäll jag är och lånar ut min mobil så han kan skicka tillbaka ;)
hoppas hon skickar fel & skickar tillbaka till min mobil bara :D haha
nyfiken ju ;}


can't get you out of my head! :/ :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback