wööörk ;(


snart jobb för min del .. börjar 14, så måste börja göra ve mig lite smått .. lovade att handla till pappa också ;p får se om man hinner d ;o skönt att man bara jobbar 4 timmar per dag :) då hinner man göra andra saker osv också.

ah, igår va jag med david, anna & bjuviis .. var istan, gick runder, satt i hamnen, satt uppe på en bänk mitt uppe i en skog typ ;p såg en massa snygga bilar i stan ;) sen krängde vi kebab också, fast den va inte lika god som vanligt tyckte jag ;p sen cykla jag&david hemåt och anna och bjuviis tog bussen .. spelade basket & fotboll sen på älskade rg ;) haha - "man spelar på gatan i ghettot" .. så fult de va :D

sen idag blire utgång med brudarna .. måste fixa mig osv nu så jag kommer i tid till the work ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback