31.


Idag har jag äntligen köpt en ny mobil. :) WOHOOO ;D ( eftersom min andra blev stulen i valencia ). Satt och åt frulle när telefonen ringde, det var pessi .. Hon undrade om jag ville hänga med ut till martina i mörarp, och javisst ville jag det! Så jag fick slänga i min mina goda bullar som pappa hade gått och köpt till mig sen ta en dusch och göra vi mig lite .. Pessi kom och hämtade mig sen i sin nya fina bil, hon har säten med pink my ride, haha coola är dom :D Får ta en bild och sätta in sen så ska ni få se ;) Åkte ut till min lilla bonne, mange var också där .. Satt och snacka där i 1-2 timmar, jessi mådde inte bra så vi stannade inte länge. Men åkte snabbt ut till väla, skulle köpa min lur ju, visste vilken jag skulle ha osv, så det gick snabbt. Hon körde hem mig sen, och nu är hon hemma .. Hoppas att hon mår bättre nu iallafall, tror hon skulle jobba imorgon?

Träffade min äldsta broder nere på gården sen, de satt och snackade med min granne typ, och theo och grannens barn lekte .. Theo som har lärt sig gå och sånt nu, så söt är han :D De skulle en runda till min andra broder, så jag hängde med dom dit. Hoppade lite studsmatta, och höll på med isaac, haha han har blivit skit kaxig den lilla skiten. Fyller 3 år nu i maj, sicken kaxig skit han kommer bli sen, akta er.. Värsta gangstern ;b Där höll brodern på att fixa med grillen, & självklart så ringde jag daddy och sa att han skulle komma med litta food så vi också kunde joina dom .. Gud så mumsigt det var med grillat, invigde första grillningen där nu för iår ;) Och gud så mycket jag kommer hänga där i sommar, sola, grilla, festa osv .. Längtar! Måste skriva ett CV imorgon med daddy, han måste hjälpa mig. Kan inte sånt, måste bli bra så att jag får jobb ju ;p Jag har en jävla massa plugg nu på lovet också, måste skärpa mig och inte sitta med allt sista söndan innan vi börjar skolan ! Måste börja imorgon alltså ;/

Hoppas de gick bra för mitt lag idag på cupen, får höra imorgon med dom, träning då på fredde skolan :)
Lagt in lite låtar och bilder på min lur nu, tänkte gå & lägga mig nu ..

Arom igår också föresten, inte så roligt där .. Bara massa dunk de spelar där nu förtiden, usch .. Tråkigt är det, kul att stå och dansa till de alltid, nej tack!! Får bli tivoli nästa :):)
Och alla kan skriva era nummer så jag får lägga in dom, jag har även nytt nr !

PUSSSSSSSSSSS :D

jag har guldigt, rosa och mörkblått skal .. :) Just nu de rosa ;)

 
image38


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback