32.


Varit istan idag med kim&becci, eller jag kom ner rätt sent .. Höll på att ta emot en massa låtar av dejo, sen skulle jag lägga in de snabbt på min ipod innan jag skulle ge mig iväg, men då fucka sig allt .. Vet inte vad felet var direkt, men de fixade jag såklart ;) Köpte bara lite småsaker idag, var inne i typ 3 affärer bara, men imorgon är det stan igen med martina så ska kolla mer då om man hittar något fint!

Tränade småttingarna 17.00 sen, skönt att där var 2 andra som hjälper till lite då&då, typ inte planerat något idag och var helt tom i hjärnan så de fixade med de mesta, de va lite skönt .. :) Promenix hem sen i de snygga kläderna ;D Stor t-shirt, joggingbyxor, fotbollsstrumpor, typ en liten kofta över den stooora tröjan och sen jacka .. Sen + mina bruna fina skor till de, som man bara sticker in foten i, mycket snyggt .. :D Hahah, men orkade inte byta om ;p

Varit hos brodern & alexo nu ikväll, åt middag där sen va jag hemma vid 23.15 något. Tänkte gå och lägga mig nu så jag kommer upp i tid imorgon, ska träffa marre istan vid 14.00 :}

det är sjuuuukt att man kan va så snygg!!

image39
folket som läser, kan ni inte bara skriva något,
så tråkiga ni är och aldrig lämnar spår efter er! :(:( 
va lite snälla nu ..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback