33.


Varit i staden idag med martina, köpte lite allt möjligt .. :) Var där några timmar, åkte hem sen .. Var hemma och sen träffade jag jessica lite, sen stack jag upp och åt och lite sånt .. Sen nu ikväll stack vi ner till 9 ball och spelade lite biljard, eller jag spelade inte men typ hon & andra som vi träffade där. Vi gick även och tog en mumsig glass på tasty house innan de stängde, sicken snål gubbe det var! ;b
Jag är skit trött så orkar inte skriva, det blev inte så bra skrivit nu, men skit samma .. Ska nog gå&lägga mig, är skit trött. Imorgon har jag inget speciellt bestämt på dagen, kanske skulle träffa martina och kalthoum lite, men måste tvätta lite också ( skit duktig!! ) och lämna tillbaka en klänning jag inte vill ha .. Brukar alltid vara något som jag köper och sen inte vill ha när jag kommer hem, that's me! När jessi har slutat jobba 19.00, så ska jag och hon åka till hennes broder och kolla fotboll och fika. :D Blir en rätt lugn dag imorgon, måste plugga också men kommer säkerligen inte bli något utav det!! ;/ Men jag måste verkligen!

Utgång på fredag, jadååååå ;)

jag saknar david ;(

image40



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback