34.


image41
Väntar på daddy, han kommer om 5 minuter och hämtar mig. Ska till hans tjej och äta middag, sen ska jag och emma ( dottern ) hem till hennes pojkvän och sova där .. Kolla film och sånt mysigt. Han skulle iväg idag så nu passar vi på att sno lägenheten :D Men de skulle visst flytta ihop om någon månad, till en större lägenhet .. Gud vad mysigt och kul för dem :) Nej nu måste jag börja packa ihop mina saker och sen gå ner till parkeringen, har min lur med mig of course, så slå en pling till den om ni vill något !

/ jonna

Klockan bara rinner iväg, är redan 15.22 :o Jag som har skit mycket att plugga, måste börja ska bara in i duschen snabbt .. & jag som skulle cykla och sola, men nej .. Då hade jag cyklen hos brodern, och pallar inte gå dit och hämta den .. Får sola senare, måste!! Blek som satan ju!
Och nu ska jag in i duschen och sen plugga! Om de nu blir något, men liiiite måste jag iallafall göra!

Uppdaterar senare folks ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt och fin du va :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback