35.


Ska ge mig iväg till brodern nu och hämta min ipod och min cykel .. Blir väl en liten fika där också.
I fredes var jag ute, satt och drack hos martina innan med henne och louise .. Sen bar det ner till stan och in på tivoli! Tog stämpel och sen till steakhouse och shotta med louise! ;D mums, och där träffade man på isa och jennie med .. :)  Eller de träffade vi nog i kön, eller? Äh, skit samma, minns inte riktigt ..
Jävligt mycket folk var där på tivvan iallafall, träffade kim och de andra blondinerna där inne sen med :D & becci, ingen blondin ju ;p viktigtviktigt ;) Sen var ju dorre, pc, henke och de andra där också, trevligt att se dom med.
Träffade mycket folk, men lojse saknades ju där.. Men hon är ju på nya zeeland den jävlen, men den 4 maj ska de festas till ordentligt på tivvan ;D

Ikväll bir de hem till dennis, lite folk som ska sitta där och dricka, men blir nog inte för mig! Ska ju jobba imorgonbitti, inte så bra att va bakis då, kunder hela tiden!

Kommer väl mer sen när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback