36.


Jobbat idag, mycket folk som vanligt. Jobbade med filippa, roligt det också som vanligt :) Men hon slutar 11.00 eftersom hon börjar vid 04.30, öppnar ju 06.00 för de pigga&glada!  Typ folk som ska jobba och så som handlar då, rätt lugnt .. Sen börjar rusningen när jag börjar (08.00), till 11.30 kanske! Och det är jobbigt, men roligt också, snyggingar ibland ;) & såklart glada och snälla människor. Ska läsa ut en bok nu, sen träffa emma senare kanske, beror på när de kommer hem osv .. :] Vet inte vad vi ska göra, fika eller bara ta de lugnt antar jag ..
Tror inte jag orkar fika, är så trött, kanske blir att vi sitter hemma hos henne&johan bara. :) Inte fel de heller ..
Och idag spelar ju HIF! Nu måste de vinna !! Jag tippar 1-2, henke&babis gör målen :D

Vad tror ni folk? Skriv nu, MESA INTE!
image43
image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback