44.

Skriver lite om gårdagen & dagen ;

Igår: Tog min röda fina cykel och cyklade inom bageriet och köpte 2 ostbullar till emma som hon ville ha! Var hemma hos henne vid 13.30 ungefär, skulle träffa nina nere på ga då hon skulle lämna lite papper och en bok som jag inte fått, ( skolsaker då ) .. Så jag och emma gick ner och mötte henne 13.40 som vi hade bestämt. Pratade lite och sen gick vi upp till henne och satt i lägenheten och bara tog de allmänt lugnt .. Lyssna musik, pratade och lite tv. + msn där hon pratade med hennes klasskompis anders som vi cyklade till sen.
Anders och hans kompis alex var då där, grilla, lirade lite fotboll och sånt mysigt i de halvfina vädret :D Var där 2 timmar eller något .. På hemvägen köpte jag och emma med oss fruktsallad, de satt gott efter en "lång" cykeltur ;) & emma fastnar ju med fingret där i den burken, fyfan va de blödde .. Skit äckligt var de, köttigt och sånt ! ;/
Johan kom hem vid 17.00 typ, och jag begav mig hemåt vid 18.30 , skulle ta en dusch och käka lite. När vi var hos anders så pratade de om att de 2 och några kompisar till dom skulle ner till tivoli, det var något där .. Så vi tänkte ; äh, vi joinar .. Fanns ju inget annat att göra ändon, så blev en runda ner där vid 22.00 typ, var hemma vid 02.00, ner i sängen bums och somnade gott ! Trevlig dag med emma och de andra :):)

Idag: Luren vibrerade i hela sängen, så vaknade självklart, och tittade vad de var .. Var det väckarklockan som skulle ringa 07.35 eller var det någon / något annat? & ja, då ser jag att de står amal baby på displayen, så svarar .. :) Men klockan var ju bara 07.00, hon väckte mig 35 min för tidigt!! Usch, inte bra .. Men somnade om, & hon ville inget speciellt kom jag och tänka på nu, äh , skit samma .. Skulle till köpenhamn med henne och hennes klasskompis, träffas på knutan vid 9 :) Väl framme i k-hamn så väntade alla kläder på oss, men nej .. Jag hittade dock inte så mycket jag hade tänkt mig, det var väääldigt tråkigt!! Men gud sicka killar där finns, shit, såg så jävla många snyggingar, tänk om de hade funnits de här i hbg, det hade inte suttit fel ;)
Hennes klasskompis åkte hem före oss iallafall, och vi gick vidare och letade :) Tog väl tåget vid 17.00 därifrån! Vi hade riktigt ont i våra ben, och jag har fortfarande ! ;b Det var riktigt roligt att träffa amal såklart, inte blivit mycket av det nu på jätte länge. ;s Usch, vi måste faktiskt bli bättre på att träffas mer nu gumman! ♥

Ikväll har jag inte gjort ett skit, skulle gjort 2 arbeten, men nej .. Självklart har det inte blivit något av det, är så förbannad på mig själv och nu ska jag lägga mig, jobb imorgon bitti. Annars skulle jag suttit uppe tills de blivit klara!! Imorgon blir de jävlar i att plugga ;s & söndag, usch .. Värsta helgen på länge. & även en utgång imorgon kanske, får se hur de blir med de?

Lägger in några  bilder från båda dagarna när jag hinner ! ( troligen imorgon? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback