47.

Blev inte en runda till wiesel, gick istället till brossan och hans familj och hälsa på dom :) där var även roger & lotta med lilla kalle .. ;D Så gulligt namn :) De krängde pizza och mc'donalds, och jag ingenting .. Duktig!
Isaac och kalle är bara föööör söta tillsammans när de går runder i trädgården och håller på med allt hyss de gör .. Hoppar  också studsimatta tillsammans och kalle bara trillar hela tiden och skrattar, så gullig. :D Blev även lite fotboll med brossan och rogge, men gick inte så bra med mina sommarshoes, skit ont i fötterna bara man skulle passa ;p Så de blir inte mycket för min del! ;( Saknar fotbollen riktigt mycket, funderar på att börja igen? Var ju allt några år sen som jag slutade nu, så konditionen är ju inte den bästa! ;b Jag och alex skulle ju börja power walka och jogga, men har de blivit något med de? Nej ! Faaan ;( Ska nog börja simma, sen får jag ta mina promenader i min ensamhet, eller tar ju med ipoden, så blir inte så ensamt ;)

Väntar på daddy ska bli klar med maten, luuuktar ljuvligt :D Hoppas de smakar också ;) Nu var de klart , hejdååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback