52.

Blev inget sovande för mig, hade annars varit uppe länge ikväll och det ska jag inte, praktik imorgon! Ska vara ute i Mölle 09.00, och bussen tar cirka 1 timme .. Usch, det ska inte bli roligt ! Men det går så mycket snabbare än vad man tror, praktiserade där förra året också ju, så lugnt :]

Kollar på Du är vad du äter, usch så äckligt .. Ska skriva upp recept och sånt på nyttiga saker, skit bra .. Ska börja laga de hemma till daddy och mig :D Naaaajs :D Om någon har något tips så är de bara att skriva dom !!!
 
jjoonna.bilddagboken.se , bilder där från skolan idagens :)

Kommentarer
Postat av: isaa

jag vet nyttigt recept :D en stor pommes på mcdonalds, sen en big mc tll deee också en glass med topping eferåt :D till detta serveras kall cola ;D jadåååå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback