53.

Första dagen idag på praktiken i Mölle :) Det var bra, trevlig personal och snygga kockar ;) Var inte så mycket gäster där idag på hotellet, men imorgon skulle det visst bara fullpackat där!! Då jävlar blir de hålla i gång hela dagen ! Jag hade tagit med mig träningskläderna så jag åkte till olympia direkt och tränade mina små flickor, dom är så söta :) Var dock lite jobbigt, för hittade inte vaktmästaren så att han kunde öppna ett omklädningsrum! Så jag fick gå runt och träna de i jeans och sånt, inte d bästa ;p Men de gick självklart d också :)
Nu sitter jag  hemma, kollar på roomservice eller vad det är! Det är iallafall Johnnie och Mattias som är hemma hos Carolina Gynning och ska göra om, kommer bli skit najs. Vill också ha dom hemma, de gör de alltid så fint i alla hus / lägenheter och var dom nu är. Får ta och söka in eller något ;)

Ska fortsätta kolla lite tv nu sen ska jag sova i tid idag, sjukt trött är jag ;/

image69

image70


image71









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback