54.

Träffat martina, jessica och mange idag :) Var hemma hos martina och fika och käka lite mackor bara ;D Haha, d va mumsigt ska jag berätta för er :D Sen kom jag hem, brodern ringde och frågade om jag ville ha käk, javisst sa jag, så jag promenerade dit och åt spaghetti och köttfärssås. Blev sjuuukt mätt!! Träffade lilla theo också, ska passa honom på lördag några timmar på dagen, som han springer runder nu, växer snabbt! 14 månader är han nu :}

Bussen från hbg till höganäs var så försenad idag ! Så jag kom till höganäs 08.40 och bussen till mölle går 08.30, och den hade ju inte väntat in höganäs bussen heller !! Idioter faktiskt ! Så nästa gick inte förräns 10.40 så ringde till grand så de fixade skjuss så dom kom och hämta mig. Hade aldrig stannat och väntat där så länge, hade åkt hem direkt!! Det var ju skiiit kallt ute idag, gud ,, Frös som en kyckling förfan !

MÅÅÅÅSTE PLUGGAAA NU IMORGON OCH I HELGEN !!! :( :( :(  Jag orkar verkligen inte ;/


image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback