56.

Barnpassningen gick skit bra, han var inte alls gnällig & gråtig :D Känner mig duktig ;) Passade han i 5 timmar eller något, spelade fotboll, kollade pingu & greta gris och matade han en massa ;D Shit, det är sjukt hur mycket småbarn måste äta och så .. :) Men det är roligt att mata dom, om de inte stretar emot och håller på ;b Som lilla Noah på praktiken, blir skit arg och så, hahah! Men sjuuuukt söt är han :D:D Kommer bild nästa vecka på han ;D
Brossan köpte även hem pizza till mig, de satt fint :D

Kvällen innan banpassningen så åkte jag hem till johan & emma, köpte godis först i ritas affär ;D haha, men ingen rito var där inte ;( som jag anada ;p Skulle egentligen gått ut med steffi & louise, men pallade inte, kom hem vid 20.30 från praktiken ! iallafall, kollade deja vu .. eller blev dock inte mycket kollande för mig ;/ jag somnade en massa gången, haha sjukt .. aldrig somnat till en film typ ;s eller hänt någon gång men fan inte så som då ;b haha sjukt :D Så jag får se klart den någon dag i veckan ! Alla säger den är bra så måste se den :}
Åkte hem vid 00 typ sen barnvakt då nästa morgon ..

Lördag kväll blev de film med dennis, rita och abbe hemma hos dennis, myspys de där :D Fast bara jag & abbe som gillade filmen, rita tyckte den söööööög .. Haha eller inte, skit bra :D
Naeem kom också en snabbis .. Hemma vid 02 typ, sen upp 07, fyfan de va jobbigt !! Försov mig också typ 30 min så jag fick paniiik hemma sen cyklade jag stressad som satan till tågaborg, jobbar på finess där :):)
Jobbade med filippa, alltid trevigt :D

Ska snart käka lite, sen vet jag inte vad som händer .. Jag hoppas på något iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback