59.

Sååååja, nu vann manchester ;) Trodde dock att de skulle bli 2-2, men nej .. Då kommer Rooney och slår in bollen på tilläggstid, SÅÅÅ NAJS!! Nu är jag och rito mycket glada :D:D

Idag hälsade jag på emma på filborna, var med på hennes sista lektion .. Sen träffa vi steffi lite, hon va hos sofia .. Kul att träffa henne <3 Gick och hämta isaac sen, hoppa studsmatta och ltita sånt sen hemma hos, laga mat .. Emma gick hem vid 18.20 och då kom alex också samtidigt :) Stack hem vid 20 något, duschen sen blev de såklart fotbollen ..

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, pappa åkte till carina nu för typ 40 min sen, så hemma med Mis själv, gött .. Ska läsa igenom svenska skitet nu också .. Nationella imorgon ju !!! Men de går säkert bra :)

ha de

image77

Kommentarer
Postat av: Tannis

så gullig bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback