62.

Hej ! ;D

Får väll ta tag i mitt bloggande nu .. Fredes var de praktik, sen när man kom till hbg igen så träffade jag emma i stan, gick runder den lilla tiden som var kvar innan de stängde. Träffa sen anders, gick upp till mc' donalds och krängde lite mat .. Åkte hem till johan sen ( emmas pojkvän ), var där någon timme .. Gick hem till rita sen, väntade på att hennes daddy skulle komma hem sen gick vi till acke. Där satt abbe och christian .. Gick hem vid 02 kanske sen upp 07 för att jooobbba :( Fy, snacka om att vara trött och seg på jobbet ! & tiden gick ju inte heller snabbare då, usch ..

Lördag? Hem och sov lite, sen dusch och lite sånt .. Hem till johan & emma sen, fixade oss lite, gick och köpte dricka sen begav vi oss hem till olle på fredriksdal. Där va anders, micke och alex kom samtidigt som oss :D
Lite dricka & vattenpipa där, sen ner till stan. Skulle in på tivoli men jag sket i de, tog bussen 01.09 istället, tänkte lite klokt där faktiskt! :D  Skulle upp idag igen vid 07 för att det var tränar kurs idag. Var inte så trött som jag trodde jag skulle va, där var rätt kul faktiskt .. Förutom att lyssna på allt, men massa skämt hela tiden, kuuuul :D
Träffade ashe där också ju :] Slutade 17 där typ, så ja .. En låååång dag med bara fotboll, najs :) Lite träning där också med allihopa ! Saknar fotbollen as mycket .. :( Alltid skit sugen att spela när man tränar småttingarna, kanske blir att jag börjar igen :)

Sen nu har jag nyss käkat, ska in i duschen men jag pallaaar inte. Ska sen hem till johan & emma, får se vad som händer där :):)

image79

Kommentarer
Postat av: nina

Va heter den lilla tjejen längst ut till höger med brunt hår och höstsvanns ;D ? pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback