19 dagar

yepp, 19 dagar har gått sen jag skrev sist! gud, skit längesen ;p men har inget vettigt att skriva, för har bara jobbat och typ umgåtts med rita, abbe & acke ;b hunnit med malmö & liseberg också iallafall! och en massa andra saker här i helsingborg ..

snart är jobbet slut här i mölle, hoppas på att det iallafall blir några timmar under hösten! måste börja söka anat jobb nu, men orkar inte ta tag i det :/ ingen som vet några jobb som behöver folk? kontakta mig då snarast! ;D
ni kan alltid kolla in bilddagboken också, där heter jag jjoonna .. blivit mycket mer där nu än bloggen.
& vad ska man göra ikväll? jag har inte en blekaste aning om de faktiskt ;s jag ska hit till Mölle imorgon igen för att passa Noah :) de ska bli kul, han är sååå söt :D passade han några timmar igår också här på jobb, alltid lika mysigt. var ute i de fina vädret, låg i gräset och lekte.. hoppas bara det är fint väder imorgon så att man kan hitta på något utomhus & inte bara vara hemma!
nu måste jag återgå till jobb och svara på en massa mejl som väntar mig! ska också börja uppdatera här igen gott folk! så titta bara in lite då & då ;)

pussss på er gott folk


Kommentarer
Postat av: Dajana

Tjusan ;D Kan du inte skriva till mig på msn när du är vid datan behöver fråga dig en sak :D pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback