aadå..

glömde dock att uppdatera innan när jag kom hem från jobb, men jag var så sjukt trött så jag deckade i min sköna säng i ngn timme .. det behövdes, annars skulle jag aldrig suttit här nu ;p kom hem för typ 1 timme sen, träffat louise & my .. satt och snackade lite hos marija sen tog vi mysans bil ner till stan, gick in och satte oss på crombar. ( gamla snaps för er som inte vet ;b ) där jobbade en riktigt porris i baren iallafall, eller hur my? ;) enligt dig var han bara söt, men nej han var porrig också ;)

imorgon blir de jobb på bageriet, börjar inte förräns 13.30 så de blir lite sovmorgon, det behövs verkligen för min del!

såg step up typ förra veckan eller något, så lägger in en bild på snyggingen ! och den var bra, rekommenderar den till er andra som inte sett den folk :D


image151

Kommentarer
Postat av: Marija

hahaha vafan e detta har alla varit hemma hos mig ?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback