11(12) december

jaha, en ny dag och snart är det min födelsedag&även julafton .. tiden rinner iväg, snart 19 då ;) skulle inte varit fel att fylla 20 istället! så hade jag varit mycket, mycket gladare! har inte gjort så mycket nytta idag heller, blir väl så när man är arbetslös :p hah, mega tråkigt är det! var träning idag och sen gick jag hem till jessica och vi åkte ut till martina på bonnelandet.. käkade saltakex med sån god sak på, mums va de :D och snackade en massa girltalk ni vet ;) tog en runda inom macedonkan på vägen hem också men de va inte gott fast man va sugen som fan .. nej usch, äckligt e de faktiskt .. & jag måste verkligen börja på mitt körkort nu alltså! ska dit i veckan och betala och sen plugga ihjäl mig! har ändon inget jobb nu så kan ju göra något nytta genom att plugga en massa och få de gjort :)

sen imorgon är det lussevaka, blir nog en runda till båstad för att festa loss med steffi :D bär nog av till madison under kvällen också :) & vi ska ha sjukt roligt och dansa som fan :D


en bild på oss från tempel i helgen .. är vi fulla eller är vi fulla? :D hahah

image191

hahah såg nu att det ser ut som om jag har fete underläppen men min tunga är ute lite också
hahahah cpbarn e vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback