13 december

jahaaaa, lucia idag :D inget speciellt egentligen .. skulle velat se lilla isaac som en liten tomtenisse imorse men orkade inte gå upp så tidigt ;p fast hade kunnat göra de för festade inte igår.. var & träffade jessica sen träffade vi jason ett tag :) hah men blev ju inte så länge, förvirrade bort varandra, hah jätte bra :D sen kom dale också för att hämta yrhönan .. hah jaja. sen va vi i åstorp hos markus och tog en fika också.. och sen lämna jessi mig för hon skulle börja jobba 22 :( sorgligt.. skulle joinat ritisen senare men ville inte gå ut i de cpkalla vädret!

hm ja, ska nog gå ut och gå en runda snart tänkte jag! & fan, jag vill till stan eller väla idag, shoppa loss! får dra  med mig jessica sen men de kommer hon inte palla vet jag redan nu ;p nej, nu ska jag bege mig gott folk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback