14 december

någon där ute som är bra på att skriva cv & sånt? ;) isåfall får ni gärna hjälpa mig om ni har lust :D aldrig gjort ett cv i hela mitt liv, så nu kommer det första, för nu är det dags att söka jobb! aldrig gjort det på de viset som jag ska göra nu, känner mig lite panikslagen ;p har alltid fått jobb genom folk man känner etc..  & ja, jag är snart 19 år (om exaxt 10 dagar faktiskt :D)  verkligen dags nu!

precis kollat på one tree hill, love it! ska nog kolla ett avsnitt till och sen dammsuga.. måste väl va lite duktig nu när jag inte gör något vettigt på dagarna ;b sen dusch & sen ska jag till brodern och passa isaac, elias & nathalie. :) fast typ bara 1 ½ timme, så lugnt.. sen ikväll blir det film hos jason ..

 2 bilder från jobb i lördes också :d hah man e mongo på båda bilderna men vem bryr sig?

image192  image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback