18 december

är det någon som följt julkalendern? fan, jag som skulle göra det men har inte sett ett enda avsnitt! :( fan då .. irriterad nu, vad handlar den om i år? hm, får kolla upp det för besökarna här inne är så snåla med kommentarer så förväntar mig inget från er era tråkmånsar ! ja iallafall, skriver ju för att skriva av mig och för att jag inte har något annat för mig ;p nu sitter man på msn och ugglar fortfarande! livlig diskussion med emma sen en diskussion med acke om allt möjigt. den killen är för jävla underbar!!

 ihelgen har det blivit en massa mysande & slappande.. fredes ute hos jason i hans feeeede hus typ utanför påarp, sen skulle jag dit också i lördes men de blev ju lite ändring på de ;o lite läskigt faktiskt.. men ja, så kan det gå när man heter jason. får se i dagarna vad som händer? :) kan alltid hoppas på en sak men det andra alternativet är kanske bättre .. aja, skit samma! :D sen i söndes var det en liten hejdåfest hos kimpa .. hon åker till österrike imorgon & ska jobba där 4 månader :) så roligt, jag vill också göra en sån sak! ja, men hos henne var där en massa trevliga töser :) & god plockemat till det var det också ;) begav mig till min broder efter 4 timmar, hälsade på lite där. var ett tag sen ! blev ett litet rörigt inlägg tror jag? men ni förstår nog ändon ;)
idag har jag träffat jessica och hållit henne sällskap i deras affär .. & jag hjälpte till också lite :d hih de var roligt.. sen åt vi på max, det var gott! sjukt längesen man åt de! sen har jag varit hemma och fixat i min garderob lite.. fast de blev bara bland mina strumpor & underkläder.. slängde lite & sen hitta man en massa mytt med prislapparna på och allt.. hah alltid bra att rota lite! ;p men får dock ej plats med allt, ska köpa ny garderob! hittat en skit snygg på ikea, mama mia! måste ha den :D får åka med daddy nu i veckan! vill ha nytt nattduksbord också :) får bli lite shopping ;) nej .. tänkte gå & lägga mig i sängen och sätta på lite O T H ;) eller vad säger du ritisen? :D
jaja, pussss på er ;*

en liten porris bild kommer här på acke ;d nyvaken & allt, sötis då :D

image194

Kommentarer
Postat av: Rita

O T H haha

2007-12-18 @ 02:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback