19 december

nu funkade de visst.. kunde bara skriva rubrik innan & inte här, knasigt.

idag har jag jobbat på finess, dom ringde in mig för hon var sjuk som skulle jobba 13.30 - 18.30 .. så jag kom dit vid 14.00, hann inte innan. hade typ nyss vaknat när min chef ringde mig ;b rätt lugnt som det brukar vara på eftermiddagarna :) ska jobba där nu från den 27 också, hon som var där innan skulle börja någon annanstans så jag tar över nu i någon månad. skönt att slippa att gå hemma bara, måste söka annat jobb. vill inte stanna där i resten av mitt liv precis. :) cyklade hem till min bror och dom sen efter jobb, isaac är för jävla söt allså.. säger pudding, snygging, sötis & sånt .. hah det är min kille det! ♥ hah så ropade min bror hejdå till isaac då, för han skulle iväg & träna.. så var vi nere i källaren för han hade duschat, så höll han på att torka sig .. så skrek johan (hans pappa) då, hejdå isaac, ses sen, sovgott .. typ de ;p så skriker han tillbaka, hejdå snygging, jag kan inte komma nu för jag e blöt.. hejdå! hah e man inte bara för gooo? :D

image195 image196

aja, imorgon blir det iallafall väla med martina, köpa lite julklappar & så :) väla på fredag också med jessica. ;b behövs nog, för orkar inte stressa runder ! :D ska bege mig från bloggen nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback