6 december

sitter i min säng och nyss kollat lite one tree hill ;) snacka om att de e bäääst.. jaha, inget speciellt händer i tråkiga helsingborg som vanligt? inte gjort ett piss idag.. bara slappat hemma och de har varit gött! men hade hellre gjort något annat roligt med någon! men icke :( tänkte kolla ett avsnitt till och sen ta mig in i duschen. ska till brodern sen, dom ska låna datan så dom kan se lite prison break avsnitt.. snäll jag e va? sen händer de inget ikväll tror jag .. vara utvilad tills imorgonkväll för då ska de festas som aldrig förr med dom bästa <3 får bege mig ner till stan imorgon och se om jag hittar något fint att ha på mig .. vill shoppa en massa!

tänkte lägga in bilder från underbara thailand också men de segar så mycket tycker jag .. så jag tar det på bilddagboken istället. :) jjoonna heter jag där. ni får vara snälla & kommentera, thanks. men de blir inte förräns ikväll för de finns fler bilder att hämta hos brossan ;)

ett smakprov:

image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback