9 december

Ja, helgen har bestått utav fest & jobb! I fredes blev det utgång med martina och isabelle .. Blev tempel där jag inte varit på super länge! Jag hade så sjuuukt roligt hela kvällen så ångrar ingenting ;) Steffi kom också från ingenstans, haha hon är sjuk den bruden ;p Ja iallafall, kom hem vid 05 kanske, sen vaknade man vid 12 och kunde inte sova mer :/ Skulle vara ute på Maria Park 16.00 för att träffa mina snyggingar isabelle, jennie och tanya .. Dags att börja jobba! Skulle servera och stå i baren på en företegsfest Office hade. :) Hade det skit kul och trevligt så de va luuugnt :D Var hemma vid 02.30 kanske, skönt att det inte blev senare för var sjukt trött och hade ont i mina stackars fötter! Sov ut länge idag och sen bara tagit de lugnt hemma i några timmar tills martina kom på besök .. Begav oss hem till henne senare och spenderat min kväll där med henne :) Hade tänkt gå och lägga mig nu, klockan är ändon snart 03.00 !



Kommentarer
Postat av: MEYSA

Jonna du är söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback