10.

Nu ska jag till träningen! PAppa erbjöd sig att köra, snällt va? ;) Sola måste jag göra sen ikväll!
Om någon vill hitta på något sen så slå en pling gott folk ! :D


PÅ FREDAAAAG !! DÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLAR ;)

Lite uppdatering;

Varit på träningen, tränar ju mina små flickor på fredde skolan varje måndag 17.00 - 18.30. Var dock inte så mycket tjejer idag, många som var bortresta & så nu för att det är lov .. Så vi var 8 tjejer och 4 tränare. ;b Haha lite många tränare, men 1 gammal tränare kom och hälsade på typ. :) & sen har de börjat 2 nya tränare också, men det är lite bra för är borta nu rätt mycket i och med att vi åker till spanien snart. :)

Jag är sjukt irriterad på en viss person också, nämner inga namn!

Och imorgon ska jag träffa martina, gå på stan lite och sen fika på mezo blir de väl. :) Ska bli trevligt att träffa dig, det var ju längesen nu :/ & ska tjata på henne att hon ska med på fredag! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback