11.

snott listan av isaaaaaaa ,  och vi ska festa satan på fredag  !!!! bara så att ni vet ;)

Vad heter du: jonna

Var bor du: rosengården

Trivs du där: jaa , & det är inget hood som alla tror ! okej? :D ( låter dock som ett ;b )

Brukar du läsa horoskop: blir väl i metro på väg till skolan
Har du körkort: nej , :(
Favoritdjur: katter & hundar

Festar du mycket: nej inte så ;D
Sprit, cider, vin eller öl: CIDER!
Brukar du bli för full: ibland händer d väl :D
Antal kuddar i sängen: 3
Äger du ett busskort: jepp , de gör jag.
Vad åt du till frukost: 2 mackor & ett glas oboy , mums :)

Nästa mål i ditt liv: hitta ett bra jobb och sen resa ut i vida världen såklart :):)

Hur svarar du i mobilen: tjabba
Antal timmar sömn inatt: typ 9 :D

Din hobby: kompisar, festa, shoppa
Vad är det för veckodag?: ehm tisdag?

Vad åt du senast: vet inte? drack nytt mjölk iaf

Vem fick du sms av senast: pawel
Vem ringde dig senast: josefine


Kom precis hem från brodern och svägerskan (blir väl så?) , åkte dit efter jag hade varit istan med martina .. Blev också lite mat på mezo, men jag gillade dock INTE deras bakadpotatis med kycklingröra! usch vad äcklig den var!! Men martina tyckte den var skit god de säret ;b Men myyyyycket godare på graffitti ! Så ät inte mezo's gott folk!
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag , eller jo pratat med josefine i luren innan :D Ska till henne imorgon , ska bli trevligt. :) Måste börja läsa på historia provet som jag ska ha på måndag när vi börjar ! Kanske 20 -30 sidor och helt svårt , måste göra det imorgon innan jag åker till landskrona till min pingla :)
Idag ska det inte bli en lång kväll för mig! Ska gå upp i tid och fxa lite saker innan jag ger mig iväg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback