12.


Duschat och sånt precis , satt i lite mousse i mitt hår så mina älskade lockar kommer fram mer ;b
 Ska göra vid mig nu tänkte jag, sen kanske läsa igenom historia boken om jag hinner ;/ Ska till josse sen ju , annars får jag läsa satan i de imorgon ! Måste ju klara de , ska ha vg i historia ! haha javisst, kommer jag aldrig klara :p

Och igår va de fettis dagen , men semlorna va slut när pappa skulle köpa efter jobb så d blev ingen .. Kanske blir en idag istället när jag fixar med josseflin ;) ♥
Efter den semlan idag så ska de bli hårdbantning ! Ska ut och gå minst 1 timme varje dag nu. Ska ta och köpa mig ett par jogging skor också ! Mycket viktigt ;D

Den här bilden är till dig isabelle grönqvist ! :D:D:D

sexxxii ;)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback