13.


Opps, har visst glömt att skriva nu på länge .. Sitter här nu iallafall , får ta och berätta lite vad jag har gjort folk. :) Inte speciellt mycket , men snön ställde till med en jääävligt jobbig sak!

Onsdag ; Åkte till landskrona till josefine som ni vet kanske .. Blev lite mat på maddes, bakad potatis med kyckling röra. Mycket gott, sen en kladdkaka bit efter det med grädde. Usch, mycket skit där! Sen var vi bara hemma hos josse pga vädret, kunde ju inte precis gå på stan .. Eller kunde och kunde, men vem vill de när det är sånt snökaos ute ?! Så kollade oc, top model och lustgården litta .. Och även fotboll lite , zlatan ;)
Satt och pratade en massa , åt oss ännu mer feta hemma hos henne. Snön måste fösvinna nu så att man kan börja ta sina promenixer , inget roligt väder att göra det nu i !
Sen skulle jag då ta tåget hem vid 12-1 på dagen, så kollade vi på skånetrafiken om tågen var inställde , så var dom ju de till 12.00 stod de. Så kollade upp ett tåg som gick 13.15 ! Perfekt, för skulle hem och träffa anna och theo, fika eller något. :) Men nej, det blev inget av de! Kom till stationen då i landskrona, alla tåg var inställda! Jaha, och josse hade dratt till körskolan & svarade inte.. Fan liksom! Så tågen blev hela tiden inställda , och inga jävöa bussar gick d heller för att de hade spärrat av mig rydebäck eller vad det var ! AAARGH eller vadå? Iallfall, där satt man med allt folk till 17.15 kanske , sen kom äntligen brodern's jobbe kompis Driton och hämtade mig, RÄDDAREN I NÖDEN!  ♥ Det var en trevlig prick det där , så kom hem iallafall. Annars hade jag väl suttit där länge till , pappas bil var ju punka så han kunde inte hämta mig! Sen brödrarna jobbade! Men de hade fått hämta mig sen ändon!
Nej orkar inte skriva mer vad jag har gjort ;p Eller igår kan jag ju säga :D

Förfest hos isabelle (kakan min)  :D Massa trevliga tjejer där , och alla joinade till tivoli. Trevligt trevligt. :}
Där inne träffade manpå Kimpa , ska ha lika kul i spanien ! Sart bär det av, så snabbt det har gått! 8 mars!
Börjar bli lite nervös nu juue! 11 dagar kvar!!! Sen 1 månad i spanien med 5 andra girls .. 
Försvinna från snön , det ska bli det bästa! Sol & värme och massa snygga spanjorer också ;}

nej nu blev detta mega lååångt ju , ska ta och ringa daddy och se när han kommer hem :)

bye!

zlatan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback