15.

Inte skrivit nu på några dagar , typ glömt och haft en massa skit att göra .. Imorgon blir vi nog äntligen v med projekt arbetet för gott!! Ska redovisa imorgon på Parapeten ( vid tropical beach om ni inte visste vart de låg ;b ) Vi går i skolan där också för er som inte visste d heller ! haha känn er lite mobbade :D 
Ska skriva klart lite om vad jag ska säga imorgon , sen tänkte jag gå och lägga mig faktiskt ..
Är förbannat trött ! Måste komma i tid imorgon oskå, blir nog lite svårt :/ Är inte bra på att komma i tid på morgnarna förstår ni, alltid försenad. Men viktig dag imorgon ju , kommer klara de ;)
Ni får höra hur d gick senare folks :D Kanske ska ta och fota vår underbara klass lite också , inga bilder på oss tillsammans tror jag?!

Denna bild är då tagen på tivoli i fredes, isabelle min kaka (♥) pussar en fuller neger !
Ser ju helt drogad ut , men de beror ju på alkoholen ;p

OCH KIM EJDELIND!! GRATTIS PÅ 19-ÅRS DAGEN :D  ♥ ♥ ♥

isa pussar mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback