16.


Redovisning idag av projekt arbetet.. Gick väl bra antar jag ..
Sen har det inte hänt så mycket mer , haft spanska lektion bara för vi ska till spanien nu den 8 april, så ville lärarna att vi skulle lära oss lite. Så haft 2 lektioner nu, lärt oss hola & lite sånt vanligt ;p
Sov en liten stund hemma, är så trött så ska lägga mig nu igen tänkte jag ! Fast måste börja läsa i de häftet som vi har prov på på fredag ! Imorgon kommer jag inte hinna , kommer nog inte klara provet ens på friday .. För imorgon är det konferens 10.15 på H55 / Parapeten, slutar vid 12.00. Ska till stan med Josefine
och inköpa lite saker till spanien sen blir de väl att man hittar lite annat också till helgen får jag hoppas!!
Hem och sen slutar daddy på jobbet 16.00 , ska då åka och köpa en bärbar dator till mig , hoppas vi bara hittar en najs. :} Senare på kvällen blir det kanske också en fika med louise på mezo :)  Om tiden passar oss båda, för måste också plugga ju och hon skulle göra en annan sak . Hoppas d fixar sig babe!

och jag är jääävligt irriterad och massa mög på en viss person!! orkar inte med personen mer just nu som sagt !så jag får väl ta och lugna ner mig , och ta och vara ifrån personen lite mera så jag inte dampar sönder mig ? ;p blir inte så bra då jö :D blää ..

Ska lägga mig i sängen nu och läsa möget tills på fredag , men kommer inte orka läsa hela , får fortsätta med de imorgon! Och i helgen ska de festas satan!! Fredag är det tjemiddag hos Kim som fyllde 19 igår, sen tivoli på det ;) Träffa lollo ramlösa och company där , & isa ska fan också med !! DU MÅSTE!  :)
Sen på lördag vet jag inte ännu vad som händer ? Men jag  och lollo ramlösa snackade om utgång då också ;) Sen isa också , fast vi vill på olika ställe tror jag ?! :b

Men de ordnaaaaar siiig  *sjungaaa*


En liten notis ;)

lollo ramlösa är då inte louise a.k.a dodo på fredriksdal  ;) Men de förstod ni kanske :D:D

sommar 05

bilden är från förrförra året ..
 liten, liten mini isaac :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback