3.


nu har jag sportlov .. för det är väl SPORTlov?! blev duktigt förvirrad nu faktiskt ;/ opps, nog lite för trött! ska gå och nanna kudden snart, ska bli riktigt skönt! först blir deatt ta en titt i cosmo om jag orkar d :) fast de jobbiga med imorgon är att jag måste åka till skolan och lämna loggboken till min lärare, fast det är ju ingenting, tur att man inte har en massa lektioner istället! ska även fixa på mitt rum imorgon , slänga en massa skit som jag har så att det blir finfint ! ska köpa ny garderob nu snart också, sen sätta upp hyllorna med massa ljus på! avgudas levande ljus! det är så mysigt! speciellt när det luktar vanilj! :) ska också till väla med niana tomorrow :}


HAHAHA var nyss & borstade mina tänder .. & gissa vad som hände? först la jag tandkräm på tandborsten såklart, så kolla jag upp sen kollade jag ner igen så var allt borta?! wtf liksom? trillat ner i avloppet antaligen ;p så skulle ta nytt, & då sprutar en hel klick rakt på väggen ! hahah snacka om att få ett gott skratt mitt i ensamheten!
bara lilla mis som är hemma med mig ju :) daddy är hos carina .. glad för daddys skull, hittat en kvinna som förgyller hans liv nu :D & hon har även en dotter som heter emma, 19 år, går på filborna sista året som jag.. mycket trevlig prick :) carina har också en son som fyller 16 detta året, men har inte träffat honom än. daniel heter han. trevliga är dom iallafall och det är självklart huvudsaken!

nu ska jag läsa lite cosmo sen sova, blev helt trött ! sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback