5.


Var på väla igår med niana, & var också på skolan och lämnade loggboken snabbt innan brittan stack hem .. träffade josseposse där också :) like you! & såg ju en viss snygging på väla, eller hur niana? :D haha, men sen var han försvunnen tyvärr ;b tog sen bussen hem till brodern & alexo efter stängningsdax på väla, & niana åkte hem till döda ängelholm.
Håller på att fixa på mitt rum just nu, blev inte så mycket som jag sa jag skulle göra igår ;p så får fixa d nu innan pappa kommer hem så att han blir glader på mig! :):) 
Massa kläder som ligger överallt där det finns plats att lägga de .. Ser inte så jätte fint ut ska jag säga er, men de blir fint snart! & igår blev det 2 linnen, 1 tröja & en mega fin skjorta ;) och lepsyl som jag är beroende av, och handkräm! :D får inte glömma min klämma som jag också inhandlade ;b
Men ska nog byta ett av linnena idag, känner mig inte riktigt nöjd. men så är det alltid när jag köper något, brukar lämna tillbaka något alltid och hitta något annat. min pappa klagar alltid på d!

men nej, ska ta och fortsätta att städa nu och sedan hoppa in i duschen! ska vara duktig och byta lakan och sånt dära också ! känner mig väldans duktig idag (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback