6.

Ledig idag också, gud så skönt. Sovit tills man har vaknat, sen städat rummet och sånt.. Mindre roligt ;b Sen hämtade jag min lilla bebis på dagis och tog bussen ner till Mc'donalds så att lillen fick äta lide .. Sen vidare till h&m och lämnade tillbaka en tröja och hälsade på bebisen's moder.. :)
Seeen bussen hem till brodern, är här nu ! Han håller på nere i källaren och isaac fisen ska sova , han dricker välling och sånt nu .. Han är för söt min lilla skit ! ♥ Får ta & fixa en bild på honom, fast tror inte d har lagt in nya, men får bli en lite oldie bild, fats d gör inget! Han är för söt ändååå :):)

Och ja, tror inte d händer något idag? Kanske stannar här och kränger pizza med dom, vem vet?
Eller så ska jag ta och slå en pling till ... nååån, ska dock ej berätta vem ;)
Det får bli en hemlighet gott folk!

Nu ska jag se om jag hittar någon bild som jag kan lägga upp ! Sätter isåfall in den snart !


Kommentarer
Postat av: hej

hej jag ska fixa dej

2007-02-17 @ 03:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback