7.

Guuuud vad jag har det tråkigt här hemma i ensamheten. ;/ Skulle dragit hem till honom, men sen om det upp en fest i bilden. & sen blev det inget av det, lyckat? Inte direkt, tråkigt men sant!
Men får träffa honom någon annan dag istället. :} En riktig heting, eller vad säger du Niana? & du själv heting läser kanske detta nu ;p haha! Jaja, men det gör inget. Du vet ju redan vad jag tycker om dig ;)
Nej, får väl gå och lägga mig eller något. Inget kul här precis ;p
Måste sola imorgon !!!

Här är 2 bilder på min söta isaac, men det är för typ 1 år sen. Han är inte sig jätte lik, han är så liten på de fotona tycker jag. ;b Ska fixa fram några bättre snart. ♥

HAHAH & HAN HAR INTE HOCKEY NU SOM DÄR NERE PÅ ENA BILDEN!!

( Men han var lite söt i de ändon )  hihi



Hockey frillan Nr.1 !! :Disaac 05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback