9.


Helgen som varit har väl varit rätt lugn .. I fredes vet ni vad jag gjorde & så sen igår sov jag länge och var hemma och tog de lugnt rätt länge. Vet inte vad jag gjorde på dagen, men på kvällen så hände det inte så mycket tills PP & dorian ringde :D Förvånat? Eh ja , det var det verkligen .. Snackade lite och så, dom var visst ute och körde så de kom och hämtade upp mig ! :) Gud så längesen det var man träffade dom 2 pojkarna :D Kul att se dom iallafall.. Sen så kidnappa dom mig fan, vi kom till ängelholm & sånt skit .. Till och med utanför där någonstans & de hittade inte ens själva.. Bra gjort va? Sen äntligen så hittade vi motorvägen! woho för min del! Skulle ju jobba och sånt nästa dag! :(  ( Idag då ;b )  Annars hade d vatt lugnt, kunde kört runder hela natten ,det va sooooft , som dom sa hela tiden ;p   Jaja, skit i de , kom väl hem vid 00 tror jag? & då ringde min lur, och det var Pawel den gasten ;p Så satt han i en taxi på väg hem till mig? Galning eller vadå?! Men du är för söt ändon ;D  Tur att jag var så snäll och gick ner och mötte honom & så ju .. Sen promenerade vi hem till honom, eller tog bussen några busshållsplatser först, hade tur att bussen kom då precis :} Iallafall, sov hos honom och var så jääävla pissetrött idag på jobb!  Mådde inte så najs heller, men såklart så kunde ingen komma och jobba för mig, så fick stå ut hela dagen :( Skulle ju träffat marre sen & skulle till väla med henne! Men icke blev de något sånt för min del :( Men vi har ju bestämt en annan dag nu älsklingen :D

Och nu sitter jag och gör ingenting, ska gå och lägga mig hade jag tänkt .. Är sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback