100.

inte blivit mycket bloggande som ni ser kanske? men typ jobbat och sen inte varit hemma mycket ..
i fredes var de tjejmiddag hos louise som fyllde 19! grattis gumman! sen festa vi & hade oss, och skulle sen röra oss ner till stan för en liten utgång.. men nej såklart, så hittade inte jag varken mitt busskort, legg & bankomatkort.. great jonna? ingen utgång för mig blev de :( gick hem till acke en runda istället, gick väl hem därifrån vid 03.30 något, sen kalas på lördan hos farfar uppe i hästveda i deras sommarstuga. var dock rätt trött men inte så värst faktiskt, skit god smörgåstårta där :D & jag var duktig som inte åt kakor & tårta !

jaja, sen feeeest i lördes :D hem och in i duschen sen gjorde vi sig lite och sen fick jag skjuss av daddy till dennis nya lägenhet :) så fin den va! & där va de rätt mycket folk när jag kom .. hade en trevlig kväll där med folket ! :)
oj, klockan är mycket ! måååste rusa, skriver vidare sen ;p haha slutar mitt i . jätte bra jonna :]  ska möta rita, abbe & salle på coop och köpa mat, laga hos acke sen :D mummms kommer d bli ;D kösss !

Uppdatering:

vi lagade tacos igår, det blev mumsigt ska jag säga er ;) men de visste jag de skulle bli  (H) hallå, vi är kockarna ju .. haha eller inte typ ;p men jaja, typ gjort detta fler gånger nu .. & de har fuckat sig så jag pallar inte skriva så mycket! men tyckte det var synd att inte uruguay vann igår mot brasilien .. dom va fan skit bra, eftersom dom mötte brasilien .. ett av de bästa lagen ju :) men ja, brasilien avgjorde på straffar iallafall, FAN!

MEN en i uruguay gjorde en såååå jävla kylig straff ! lobbade in den, gick fan precis under ribban, najs som fan :D nej, slänger in lite bilder nu från helgen och lite annat ..

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback