97.

Ja, jag skrev ju att jag skulle skriva lite om vad jag hade gjort ihelgen och så men de kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort .. Men de mesta har blivit att vatt med rita, abbe, acke & spanjorerna felipe och sebbe  :) Typ varit hemma hos mig, varit hos rito och hos acke, film & sånt myyyys :D & såklart har nördarna spelat typ play station en massa såklart ;p

Sen igår träffade jag 3 gamla klasskompisar istan .. Hahah ganla klasskompisar hörs ju helt sjukt att säga ;/ Men så är det ju faktiskt? Går inte med dom längre, går inte med någon rättar sagt. :) Skönt men samtidigt tråkigt.
Lunchade på China Town och sedan en tripp i stan & så .. Tog bussen hem till brossan & alex sen, längesen man hälsade på.. Blev inte så långvarigt, stack hem & åt lite middag med daddy och sen cykla jag ner till rita. Ja där kom man precis när vi skulle gå, skit bra .. Stack hem till acke, sen vidare till Bogart's för att köpa massa gott bogge godis och hyra en film ! En skräckis blev de, men den var inte så äcklig och bra som vi trodde den skulle va, men jag blir såklart rädd när de händer plötsliga saker, + skrämmer dom andra på köpet :D Alltid lika kul ;)
Var hemma 03.30 inatt typ, sen upp & vara barnvakt till Theo vid 10! Orkade knappt gå upp, men in i duschen direkt så blir man piggare :) Sitter hemma hos dom nu, Theo ligger och sover .. Han är lite sjuker, synd om plutten .. Var inne och tittade till honom precis, men han sov så gott så ..


Steffi ringde mig precis också, träffa henne sen! Gud vad roligt de ska bli :D:D Längesen som fan nu ! Slänger in två bilder på Theo också ;p

& rita är av med gabi .. hahah sällan den lilla skiten bara sticker ;p



Kommentarer
Postat av: Marija

hej hopp neger snopp! :D

Postat av: Elin

TAck snälla för kommentaren =) Kramis!

2007-07-04 @ 21:40:40
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: amelie

söt:)

2007-07-05 @ 18:27:52
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback