98.

WIIEE, jag får sova 1 timme mer imorgon bitti! det gör verkligen mycket alltså .. ;p Min jobbar kompis ringde precis och frågade om jag ville åka med henne till jobb imorgon, & vem tackar nej till det? Ingen som är smart iallafall :D Gud vad söt hon är, gillar verkligen henne! :) Ska nog passa hennes barn lite då&då när dom behöver hjälp, roligt .. Ja, ni borde typ veta att jag älskar barn .. :D De flesta då :) Men ska ändon snart gå & lägga mig tänkte jag, rätt trött ! Varit barnvakt idag också till Theo, dom skulle på bio och ha det mysigt! Längesen jag var de faktiskt, fast har dock inte varit så jätte bra filmer ändon, så rätt lugnt.

Iallafall, louise blir 19 imorgon ! :D Tjejmiddag hos henne, sen utgång? Men vet inte om jag joinar utgången faktiskt, inte speciellt sugen på att gå ut, vädret gör en deppig .. + här finns inga roliga uteställen kvar i helsingborg tycker jag :/ Får ta och besöka halmstad, båstad, malmö & lite såna städer oftare !

Nej, godnatt folk .. Nu ska  jag sova sååå gott i min sköna säng!
 

image125

jag vill tillbaka till costa brava !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback