duktigt jonna!

jaja, jag är fan expert på att försova mig! som ni då kanske förstår så försov jag mig idag också! sista dagen nu aså, snart sparken förfan. nej, eller inte. :) dom är snälla :D varit trött som fan idag på jobb, men tiden gick endån snabbt som tur var! ledig imorgon, & då kommer amal till helsingborg som ni vet!! ;d jobb sen på torsdag igen och sen ledig på festivalen. :) men dock jobba på söndag på bageriet. men jobbar med filippa, och det är alltid roligt!

kan inte någon komma & hålla mig sällskap? jag har tråkigt! dör i ensamheten här hemma :(

tur man har en craaazzy katt som kan göra lite ljud, hade fan kissat i byxorna annars.. läskigt att va hemma helt själv ju ;( ( & ja, en katt gör mycket :D )

 
image148image150

just me ' 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

söt du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback