"flytt"

yes, då sitter jag i brossans och hans tjej alexo's soffa nu .. ska snart bege mig till sängen där isaac ligger och sover. dom håller på att vänja honom att inte sova med blöja mer, men så hände det en liten olycka endån .. lite kiss i sängen va de ja ;p så han får sova hos oss inatt :) med mig och alex, myspys. brossan åkte till makedonien imorse för att vara med på en av hans bästa vänners bröllop! gud vad roligt att vara med på något sånt, helt annorlunda jämfört med ett bröllop i sverige! dom filmar nog en massa, så det får  man väl förhoppningsvis se sen när dom är hemma igen och så .. :)

igår fyllde martina 19 år, grattis min älskade kompis ! :) den bästa man kan ha, verkligen! glömde min kamera hemma tyvärr.. så inga bilder kommer komma in därifrån ;p såg inte så många blixtrar under kvällen faktiskt, så tror inte det var så många som hade med sig kameror. men några kommer jag säkert få tag på ;) så ta de lugnt alla :D jessica körde hem mig till acke sen, där abbe, rita och sebbe befann sig.. acke är inte hemma, är i göteborg och hälsar på sina syskon :) men han kommer hem imorgon igen! men de blev bara jag och abbe som stannade öve natten, rita & sebbe gick hem sen vid 03 kanske. när vi hade vaknat osv så började vi städa en massa, behövdes verkligen .. acke gillar dock ej att städa, märks ;p haha, fick göra en god gärning :D

oj, klockan är lite väl mycket för mig nu ! måste hoppa i sängen nu faktiskt, upp 07 imorgon för att bege sig till jobbet i Mölle. :)  hoppas det är maria-teresa som jag ska jobba med ! vi har det så sjukt roligt tillsammans. och jag hoppas även att jag kommer passa hennes barn lite, lite extra diniros skadar icke! och ska prata med eva och david imorgon, cheferna .. dom har söta Noah som jag har berättat om innan, hört att dom också behöver barnvakt :) tycker det är roligt att passa dom små liven så det gör inget :D godnatt på er iallafall ! slänger in lite bilder imorgon från studenten, brossan har äntligen lagt in dom från sin kamera, han hittade inte sladden innan den smartisen ;b ett litet smakprov.. hoppas, det blet ett långt inlägg ;p


image138

josse och jag ( lite på lyset där ja )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback