hjäääälp mig någon?

Jag får panik på denna jävla bloggen! Min bild vill ju inte visas, men där har ändon kommit ett stort mellanrum där den ska sitta ;/ Knasigt eller vadå? Något som är fel, men jag förstår inte vad .. Så nu skiter jag i de tills någon snällis kan hjälpa mig? (Känn er skyldiga där ute i dimman!!)

Just nu sitter jag och väntar på abbe & rita dom sega tollarna ! Ska bara softa lite och så hos min broder, för här ser det ju ut som 2;a världskriget just nu! Pappa & Carina har börjat ta fram massa saker som ska sorteras bort och slängas osv, men så sticker de plötsligt till stan nu utan att röja bort allt mög? Inte så snällt mot mig precis! Jaja, tur man kan gå till brossan iallafall. & idag, vad har jag gjort? Typ sovit bort hela dagen, vaknade vid 14 när dom kom hem och börja stimma och ha sig.. Kanske lite tur ändon, annars hade jag sovit längre kanske? Dock ej så konstigt eftersom segisarna ( rita&abbe ) + sebbe stack hem vid 06 imorse. Kollade film & sånt dära, och sen skulle ju såklart rita göra pannkakor mitt i natten .. Den lilla sötisen :D Men ingen vill göra med henne, så hon tjata väl i någon timme först innan abbe gav sig ! ;p hah, lite synd om henne men hon fick som hon ville ändon ;b
Ska jobba imorgon på bageriet ! Det var sjukt längesen jag jobbade där, typ 2-3 månader sen? Skulle egentligen ha jobbat rätt mycket nu i sommar, men jobbar i Mölle ju, så har inte pallar bageriet också .. Så har ringt och sjukanmält mig ibland och oftast fixat så att andra jobbat åt mig :)  
Iallafall,  festiva nästa vecka! Hoppas vädret är fint då! Det är så mysigt med festivaler när det är sol :]

Och gissa vem som har fått körkort?!?! :D:D:D:D:D:D
ja, inte är det jag iallafall :( Men däremot JOSSSEEEE :D grattis vännen! <3


josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback