jobb, jobb & åter jobb!

jadå, då sitter jag på jobbet .. jag är sjuuukt trött ska ni veta! & jag tror nog att maria-teresa kommer nu, hördes som om hennes bil kom körandes :) får vara snäll och hjälpa till i frukosten idag också, camilla frågade om jag kunde hjälpa till, & javisst kan jag göra de! maritha, var är du? anar att du kanske läser ;D

iallafall, nu är det dags att jobba! förmodligen blir det att jag tar 15.50 bussen hem idag, hinner inte jobba längre! + det är ju trots allt 15.00 jag ska sluta så det är nog ingen fara .. duscha, göra vid sig lite inför kvällen och sen bege sig till amal & samsam! samsam är då amals kompis från jönköping.. tror att jag har skrivit de innan men aldrig för mycket med en gång till så att alla hänger med i svängarna ;) dom bor nu på tågaborg i amals mammas lägenhet.. kommer säkert att bosätta mig där nu under helgen ;p

Kommentarer
Postat av: nikki

Jaha okey.. vad händer efter studenten då?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback