massa nyseleri

Ja, det är ju inte lite förkyld man är? Hoppas att det går över lite mer under natten, ska ju nämligen jobba imorgon, inte så trevligt om jag ska stå där & snora framför kunderna? & be om ett ögonblick i telefonen för att snyta mig. Hm, inte speciellt trevligt :) Men en annan trevlig sak är att jag ska jobba med min bästa arbetskamrat imorgon :D Nämligen M.T som jag kallar henne, ( Maria-Teresa heter hon annars ) hon är sååå skön :) Ska även följa med henne imorgon hem till glumslöv för att träffa hennes barn :D Blir lite barnvakt där ute sen tror jag, om de nu klaffar som de ska mellan mig och barnen, men det är jag 100 % säker på att de gör ;D

& det är fan att man inte får sova i fred alltså! Kom hem i morse, och så börjar lill skrutten nathalie ringa och sms:a till en vid 10 tiden, orka svara och sånt? Nejtack, men hon fortsätter ju självklart! Orkade inte störas mer under min sömn så jag gick upp 13.00, gjorde frulle och tog de lugnt sen begav mig bort till brossan, alex och ungarna.. Fast brossan är inte hemma, kommer inatt från Makedonien. Varit på bröllop, så roligt! Min andra broder ringde mig också och frågade om jag kunde passa Theo någon timme, och yes de kunde jag. Inget speciellt för mig ändon, så gick och hämta han vid 16.00, tog Isaac & Nathalie med mig med. Ute och lekt med dom i de fina vädret, och spelat fotboll <3  Har även tvättat föresten! La i 2 maskiner i sista sekunden! Jag har varit en riktig hemmafru idag förfan ! Passat barn, tvättat, städat och lagat mat. Rätt stolt över mig själv ;) Pappa har ju inte varit hemma, han har begett sig upp till göteborg, ska jobba på gothia .. Jag vill också upp dit!! Men nej, jobbet kommer före! Måste samla in stålar ju, kanske en sista minuten resa med rita, abbe och company? Sen bär det av till Thailand i 1 månad den 4 november. Kan ju inte ruinera daddy på allt han har, så taskig är jag inte mot min älskade fader :D

Just de, stranden var de också igår!! Första dagen detta året, och hoppas på att det blir fler såna dagar !

image140

image141

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Jättegullig unge!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback