mygga, geting eller vad?

Oh, jag har jätte ont i mitt ben! Blivit stucken av något, måste vara en mygga för att de kliar som satan.. & det har blivit jätte stort och svullet, och dunkar inuti i de typ.. Det är lite stort som om när du sätter båda pek fingrarna och tummarna ihop, på båda händera alltså.. Lite större ring som det blir där, är mitt nu .. Har till och med tagit medicin men de har blivit större nu på kvällen ;/ Kanske för att jag har haft tajta jobbe byxor och jeans på mig sen hela dagen .. Hoppas att svullnaden gör över natten!! För det är jätte obehagligt och läskigt ;(

Har också varit hemma hos Maria-Teresa idag och hälsat på hennes barn.. Ska passa lite dom då och då, och dom älskade mig såklart på dirren! :D På hemvägen tog jag bussen till GA, hoppa av där och gick upp till rito.. Tälta och sånt i pålsjö, galningar!! :D Kom nyss hem därifrån, ska jobba imorgon så måste lägga mig i tid ju :) Ja, dom kommer säkert ha de jätte mysigt, eller nej inte utan mig.. Synd för dom :D

Och i morgon blir de jobb och sen vet jag inte mer.. Kanske vara hemma hos mig och ta de lugnt osv? Film och sånt mysigt.. :) Får allt se vad som händer och fötter.. & just de!! Jag pratade med amal idag! :D:D:D Äntligen funkar hennes lur typ.. Hon ska flytta till london sen kanske efter jönköping, och jag joinar nog efter jag kommit hem från thailand och så! Oh, hoppas de blir av.. Skulle vara sjukt mysigt att bo med henne! Min baby <3
Men måste fan skaffa jobb också, annars blir de lite krisigt ;p Iallafall, ska träffa henne nästa vecka, hon kommer hit då :) saaaknat henne som tusan !

Godnatt på er iallafall ! :)


Kommentarer
Postat av: Afrodite

Jobbigt med myggbett(eller vad det nu än är)! Köp sån här "Mygga" och dra på hela kroppen, det är jätte effektivt!

Postat av: ellis

jaha okej, jag jag jobbar också på Resturang Camilla :P typ ett gatukök som ligger här uppe vid maxi. vart jobbar du själv ? puss

2007-07-20 @ 09:25:54
URL: http://littleellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback