SEEEGE!

Blöööö, ringde rita för ett tag sen, och dom var ju såklart fortfarande hemma & bussen gick inte förräns om typ 20 min då.. Dom hade ju varit här nu, men hem om 1 timme? Lite taskigt ändon att "kasta" ut dom ;D hah så jag sa de inte var så lönt :) Kanske ses imorgon istället, jag jobbar ju inte måndan, så då kan vi va uppe huuur länge vi vill :D mohah, sån liten flicka hörs de som ;p jaja, skitsamma vem bryr sig? :)

till något annat .. jag längtar som fan till onsdag, för då kommer amal (& hennes kompis) till hbg!! wiiie, stannar här över festivalen, vet inte om de skulle stanna längre? men jag hoppas på det iallafall! ska bo i en lägenhet på stattena, så mysigt!! :D lite prövning inför london kan man säga ;) får ju bara hoppas att allt blir av :):)
ska snart hoppa i säng, ska bli sjukt skönt.. & jag längtar äen som fan tills jag ska flytta hemifrån! det är så najs så det knappt är sant!
 
godnatt på er ! & kom ihåg ; hjälp mig med blogg möget ! TACK PÅ FÖRHAND ;)

image147

min snygging amal :d <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback