trött som tusan!

ja, det är jag verkligen .. isaac är inte en lätt liten kille att sova med ska jag säga er! sparka på en, låg på en, boxades osv! ja, gud vet allt! man kan ju inte göra något tillbaka precis utan att bara ligga stilla typ. försov mig även i morse, jätte bra jonna! men kom i tid ändon, för som "tur var" så hade jag glömt att det var lördag, bussarna går annorlunda då .. så jag fick ta cykeln ner till knutan och ta bussen där inne :) köpte mig en god ost & skink bagge och en kall ramlösa citrus till de, det satt gott ! fick jobba över idag också, eller jag missade bussen rättar sagt. satt & höll på med datorn, så såg jag att klockan var 17.30 & bussen går 17.38 och det är en bit till busshållsplatsen. så det var inte lönt, skulle byta om & stämpla ut också. så jag fick stanna 2 timmar extra, och det tyckte carina om så hon slapp "slita" själv. den kvinnan är väldigt lat & tråkig, bara står och glor typ .. skit jobbig! tog iallafall bussen hem 19.38, mötte upp rita utanför acke. kom hem därifrån precis, ska gå & lägga mig i min sköna säng nu. & acke kom visst inte hem igår heller, utan imorgon kommer han.. tur abbe är så "snäll" som  fick ha hans nycklar till lägenheten! jaja, men jaja .. godnatt på er folk :) orkar inte lägga in student bilderna, pisse trött .. eller de blir 1 sen fler imorgon kanske? ledig måndag & tisdag!  soooova, jaddåå! ska även va med jessica på måndag, & hoppas att träffa david en stund? får slå honom en pling imorgon! men kom på att han skulle jobba en massa nu, kommer inte bli så mycket träffandes :( :(

image139

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt :)
Haft en bra helg? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback