80.

oh, balen var helt underbar .. alla var jätte fina, & vi åkte den finaste limousinen :D eller hur tjejer? ;) orkar inte berätta om kvällen faktiskt, bara att ni som inte var där missade något!

sen igår vakna jag vid 15.30 kanske .. riktigt gött va det att sova! softa hemma och sånt bara, gick till rita vid 20.00 kanske .. senare kom marika & ida också. :) treeevligt!  käka på max sen vid 23.30 kanske, mums.. marika stack hem sen och vi gick upp till acke och softa vidare där.. hemgång vid 02 kanske, sen imorse upp tidigt för att spela match med mina tjejer.. dom kämpa bra men Viken gjorde ett mål för mycket ! :( :( men ni var duktiga ändon :D

hemma 1 timme och sen vidare till mormor i skälderviken som har fyllt år! längesen man träffade henne ju :( käkade gottis saker där och sen nu ikväll kollat matchen hos brossan. sjuuuk match ju, först 3-0 till sverige efter bara 25 minuter ! jaja, sen gjorde danskarna 3 mål under matchen och sen får rosenberg en box i magen i straffområdet .. straff & röttkort ! YEEEES ! men då kommer det en ful & äcklig dansk jävel in och slog domaren .. & ja , matchen avbröts! ;s

sen meddelar dom att sverige hade vunnit med 3-0 .. hade ju varit roligare att se straffen läggas men ändon säkrast såhär ;) jaja NAAAJS, sverige vann iallafall  ♥

nu ska jag hoppa i sängen, praktik imorgon .. jag vet , en söndag ?! men har skippat den andra för det var bal, varit i costa brava och lite såna anledningar .. så gör de imorgon .. hoppas snyggingen är där!!!

godnatt & sovgott x)

Kommentarer
Postat av: mirre

hej svej . ;p har jag fel om vi satt mitt emot varandra på balen :)?

Postat av: mirre

jo de kan man ju lungt säga. ;/ men de blir nog bättre till fredag förhoppningsvis! ha så trevligt idag om ni ska ut. :)

2007-06-05 @ 14:13:52
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback